FAQ

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Wij doen steeds ons uiterste best om alles vlot te laten verlopen, gelieve rekening te houden met een wachttijd van ongeveer 30 minuten. De wachttijden worden natuurlijk langer tijdens  piekmomenten. Deze zijn moeilijk te voorspellen.

Hebben jullie ook pasta?

Nee. Wij zijn de 3e gecertifieerde pizzeria in België en de 811e wereldwijd. Wij hebben besloten ons te specialiseren in waar wij heel sterk in zijn: Napolitaanse pizza.

Kunnen jullie ook een pizza hawaii maken?

Neen. Wij hebben geen ananas in huis. Wij maken de Napolitaanse pizza volgens de traditionele regels die ons opgelegd zijn van het AVPN (Associazione Verace Pizza Napoletana, www.pizzanapoletana.org).

Een hawaii behoort niet tot de tradities in Italië.

Komt mijn levering alleen of wordt deze samen gevoegd met die van andere klanten?

Om de kwaliteit te garanderen worden er geen leveringen samengevoegd. Wij rijden enkel uit met jouw persoonlijke bestelling.

Vragen jullie dezelfde prijzen als in de handelszaak?

Ja, wij vragen exact dezelfde prijzen.

Hoeveel moet ik betalen om laten te leveren?

Bij levering aan huis geldt een minimum bestelbedrag. Afhankelijk van je woonplaats kan deze verschillend zijn.

Tot waar leveren jullie?

Wij leveren in een straal van ongeveer 3,5km rondom ons. bij het inloggen kan u uw adres ingeven. Je komt zo onmiddellijk te weten of we ook bij jou kunnen leveren.
Staat jouw straat er niet bij? Sorry, dit heeft als hoofdreden dat we de kwaliteit niet meer kunnen garanderen, anders hadden we zeer graag tot bij jou langsgekomen.


Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Ja dat kan! Via deze website kan je 24/24 bestellingen plaatsen, je kan zelf de levering of afhaling aanduiden en dit al een week op voorhand.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via het contactformulier. Je mag een snelle oplossing verwachten.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een fout bevatten, dit door foutieve communicatie. Daarom raden we aan om vanaf heden enkel nog te bestellen via onze website. Alvast bedankt!